domingo, 11 de novembro de 2012

Unha de zapatos / Uma de sapatos

Ola amigos... son eu, novamente. Sabedes unha cousa? Como son tan pequeniño, vou por baixo das mesas e... descubrín que algúns nenos non saben atar os zapatos.
Vaia, vaia... No meu planeta uns axudamos a outros... como eu fago coa miña rosa e o meu baobab... Así que... mans á obra! Axudádeos!

Olá amigos... sou eu, novamente. Sabem uma coisa? Como eu sou tão pequenino, vou por baixo das mesas e... descobri que alguns meninos não sabem atar os sapatos.
Vá lá... No meu planeta uns ajudam os outros... tal como eu faço com a minha rosa e o meu baobab... Assim que... mãos à obra! Ajudem-se! 

GALICIA: Claro que si! Nós fixemos unhas instrucións:

Antes traballamos un pouco:

Despois fixemos este libro:


Tamén podedes ver este video:



TERCEIRA:  Ai principezinho como ficamos espantados com a tua descoberta! E não é que tens razão! Vê só isto!



Mas olha que a maioria já sabe atar muito bem, até fizemos um concurso! Observa:





O vencedor foi o João! Mas surpresa das surpresas, o Gonçalo conseguiu um prestigioso 4º lugar! Parabéns!!!!



Lemos atentamente as instruções dos nossos amigos galegos e tentamos ajudar os colegas que ainda não sabem fazê-lo. Verifica:


Olha principezinho, não é nada fácil! Resolvemos então ir mais devagarinho, aos poucos.... É que descobrimos que primeiro é  preciso treinar o nó! Começamos assim:

  1. http://www.scribd.com/doc/115240193/Ficha-Sapatos

  2. Primeiros passos ...


piZap.com free online photo editor, fun photo effects


GALICIA: Entón non hai problema... estamos a facer un zapato de entrenamento... Chegará por correo postal para vós. 

   

Sem comentários:

Enviar um comentário